Försök igen...

Var väldigt länge sen jag skrev något nu.. Jag letade i min iPhone bland diverse appar om det fanns en blogg-app som skulle göra det enklare då jag skulle kunna blogga direkt från fältet dvs.. Någon som har tips?

Jag lär inte lägga upp några bilder på div saker som jag utlovat tidigare.. de ligger kvar på gamla telefonen å ja.. den dagen jag får de bilderna lagrade så kanske.. men men.. Så länge tänkte jag bidra med lite bilder från den gångna veckan...

Uppe på taket på Tyrol på Grönan.. Lite speciellt att vara inne på parken med så lite människor där..



Strandvägen.. Några bilder över stan, Skeppsholmen.. blablabla..




Man är ju lite dum i huvudet som är uppe på sånna här ställen.. Inget att hålla sig i..



Men vyn är priceless..




Veckan slutade i Kista Food Court där mina första arbetstimmar var för lite mer än ett år sen..
Här sitter jag på huk och spolar rent golvet från kolgrillsfej..

Hörs snart igen.. slut,...


Kommentarer
Postat av: Syrran

GRYMMA BILDER! Villka vackra vyer du får se på ditt jobb då! Blir lite avis, själv får jag ju bara se politiker och Böfhus/house... No fun. Byta?

Älskar dig yster!

2010-10-03 @ 20:11:22
URL: http://elisabetwallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0