Tenta, öl-kväll och hälsningar från VSN AB

Wooooohoooooo!

Massa positiva saker har hänt ju..

Nojjan över tentan har släppt för länge sen,..Jag tyckte det gick bra.. svarade på alla frågor utan de som var på näst sista sidan och nästa sista frågan.. tror det blev tre.. blir att plugga på det där med Mät, räk o rök samt u-värde för min del.. Men ändå! Jag tror jag har över 60% rätt redan nu så att jag är nöjd! Men kommer ändå ta chansen att sudda och ändra den 7e April..
Tror sällan pizza smakat så bra som efter en avklarade tenta.. eller vad säger ni? Custos är numera Couscous och det är inget fel på kombinationen ananas och bearnaise! Ahnamnamnam!!

Öl-kvällen började tidigt.. för några lite för tidigt som redan vid uppslutningen klockan 18 var något mer än salongsberusade! Väl på Theodora fick man vad man betalade för.. Long Island var ingen höjdare.. Men shotsen var värt det! Folk kom och gick lite ett tag tills dess att det blev lite kaotiskt och vi gick vidare.. alla hamnade inte på samma ställen men det var ändå en lyckad utekväll! ..enligt mig..

Och nu.. *trumvirvel* Jag tror jag var så pigg i måndags trots att jag klivit upp 4.45 på morgonen för att jag var så spännd på vad dagen hade att erbjuda.. Jag, Folke och Jesper är vi som praktiserar på VSN AB och alla verkar nöjda.. Gabbarna på firman verkar som ett trevligt gäng och jag har fått en handledare som heter Daniel.. han har en udda humor och brukar kasta snöbollar på mig med jämna mellanrum.. Jag kastar tillbaks trots att det kanske påverkar mina brtyga från LIAn! ;)
Jag har inget eget duschrum.. det jag har ett nytja är det fd dusch och omklädningrummet för fd. tjejer på firman som numera är fuktskadat och möglar.. Det går att klä om där.. Jag har fått en badrock och tofflor att springa i korridoren med för att få vaska mig innan någon annan gör det! Jag kommer försöka ta den delen så mycket som möjligt hemma ändå..

Det bästa med LIAn är taken.. I love it! Ok, villatak kan vara lite spännande.. men jag hade aldrig väntat mig att få komma upp på taken i innerstan redan första veckan! Helt fantastisk utskit.. Så idylliskt! ^^

Bra skitigt har man blivit också! Vad mer kan man säga egentligen.. Hoppas ni andra har det lika bra på praktiken som vi på VSN AB har! Bra skit.. bra skit... ;)




Kommentarer
Postat av: Anonym

"..för några lite för tidigt som redan vid uppslutningen klockan 18 var något mer än salongsberusade!"



Äh, man kan fan inte börja "för tidigt". :P

2009-03-24 @ 10:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0