In i det sista..

Öhh.. sumera förra veckan.. *ser på schemat* vad fan gjorde vi då...

Ja juste! Det var de där två jätte långa utdragna dagarna med en massa lagtexter å stuff om att förebygga bränder i skorstenar.. och så heta arbeten.. och lite sotningsteknik å vad man ska tänka på på arbetsplatsen.. med en amerikanska chimney sweepern! ;D

Jag missade det där med personlig skydd.. fuck.. folk fick ju testa några roliga masker å saker... FU folktandvården!

Hur kul som helst med biljarden sen i torsdags! Alla var så duktiga ^^ har inga vettiga bilder från det anyway... synd...


Jag tänkte iaf låta bilderna tala för sig själva om vad vi gjorde de här senaste två dagarna den här veckan.. it's awesome! Check it out! ..Och framförallt min goa vän dockan.. vi skulle bli ett fint par eller vad säger ni? ;D

Here goes...



Kommentarer
Postat av: Jimmy

Nice att jag lyckades med att få den enda suddiga bilden :)

Sen har jag också hört ryktats att dockan är en upptagen man så jag tror tyvärr att dina försök är lönlösa ;)

2009-03-03 @ 22:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0