Sommarfest och kärlekskalas

Äntligen kom värmen ^^ ..öhhh... Vi hade behövt det här på avslutningen egentligen men men.. För er som kanske fortfarande kikar in här lite då och då tänkte jag skriva några rader iaf.. håller ni till i Stockholm så hör av er! Ekonomin tillåter inte mycket just nu men en fika går alltid att lösa...

Jag ska göra en personlig parantes också och säga att ärren på tatueringen har gått ned av att jag varit ute i solen och inte tvärtom.. konstigt? Men ajja.. Jag är jätte glad! Har jag tur kanske jag kan gadda mig igen till hösten!

Det var sommarfest på firman i fredags. Vi var på Järnåldershuset (liten vikingagård, långhus) utanför Nynäshamn och hade femkamp. Gjorde lite svartsmide, sköt pilbåge, slog gräs med lie, restet tält och läste runor. Vårat lag beståendes av (mig,) Andreas, Folke och Kjell kom två,.. (tror vi,.. lite stökigt det där när de läste upp poängen).. Jag skadade mig när vi sköt pilbåge och fick två ordentliga blåmärken på vänster arm. Jag sköt bra iaf! Vi avslutade i långhuset iaf med middag och mys :)
När vi kom in till Stockholm igen så delade folk på sig, vissa åkte hem, själv åkte jag med party-gänget till Gamla stan. Vi satt utanför Flyt å drack lite öl.. När det började mörkna på lite satte vi oss på en krog och avslutade kvällen med några fler öl och lite whiskey och kaffe ^^ Sen åkte jag och Andreas hem till Sumpan...


Jag vill be om ursäkt för att jag varit tvungen att dra endel vita lögner för några... Haft tendens att vara ett känsligt ämne med kärlek på jobbet.. Men så är det nu iaf..

Jag behöver nog inte säga så mycket... Ha det jätte bra!


Nas           Tekniker



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0