Snart har 20 veckor gått...

Ber om ursäkt, till att börja med, för att jag inte skrivit nästa någon ting under den här korta LIA-perioden som har varit.

Det börjar kännas på jobbet, det blivande, att sommaren närmar sig eller är här.. Med tanke på hur mycket vädret växla kan man ju diskutera den saken.. Men iaf... Bra praktikperiod.. Väldigt mycket brandskyddkontroller för min del.. Inte speciellt många ovanliga saker i jämförelse med förra har hänt.. Ingen har skadat sig förutom Folke som kanske fått lite kem på händerna ;P
Roliga saker som hänt är väl som i förra inlägget, fått min raffel och mitt lärlingsbälte, fick nästan 90% rätt på provet vilket var en stor lättnad (kunde varit 4p bättre och 1p mer än Folke om jag varit lite mer uppmärksam, men jaja ;P ), fått mitt avtal och lite arbetskläder.. dom är jätte fina! :)
Vi hade en kort Nas-lank förrförra fredagen också.. Där diskuterades mest hur mycket skvaller som går i branschen och skvallrade lite själva såklart ;)

Projektrapporten och dagboken fick jag godkänt utan att behöva ändra något den här gången vilekt känns jätte skönt. Nu är det bara att redovisa några situationer, för andra gången, på torsdag så är själva utbildningsdelen över... bara examensdagen kvar... Jag lovar att försöka fota så mycket som möjligt under fredagen så det blir ett fint examens inlägg mot slutet av helgen!

Sen så slutar nog inte bloggen med att utbildningen tar slut heller.. Kommer nog skriva mer sällan men jag lovar att det komemr dyka upp intressanta saker och mer bilder från konstiga saker man snubblar över på diverse tak och i diverse kök kommer finns här på bild...

Tack för att ni läst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0