3 veckor kvar...

Det är nu 3 veckor kvar innan utbildningen, på Räddningsverkets skola i Rosersberg, till skorstenfejare våren 09 börjar för mig och 27(22) andra.
Jag heter Anna, fyller 21år i sommar - då är jag färdig utbildad skorstenfejare..eller sotare om ni hellre vill kalla det så... det här är min första blogg. Aldrig riktigt förstått "grejen" med bloggar men jag tänkte att det kunde vara ett nyttigt medel att ha under utbildningen - typ som ett forum för att ventilera tankar om studierna i..

Om inte den här fd. datanörden kommer på hur man ändrar i koden för att få som hon vill kommer hon attackera sin syster snart - så får ni se förbättring!

So long.. Enjoy!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0