LIA, Studiemedel och matteövningar

Idag fixade jag min LIA-praktik plats. Den ligger jätte nära och tar mig förmodligen inte mer än 20min att ta mig till. Super! De ska till och med hem till mig under nästa vecka och feja här hemma! Då får jag möjligheten att ställe lite frågor om jobbet osv. Klockrent helt enkelt!

Igår var jag in till akademibokhandlen och hosta upp över 1000kr för att få mina böcker... det var lite illa men de verkar som stabila och bra böcker! Spåna igenom dom lite och de kommer nog ara en investering för resten av arbetslivet!

Nu ikväll sitter jag och myser i min 1,5 sits fåtölj med te och övningarna i Matematik, fysik och kemi... jag börjar känna mig redo för utbildningen nu... Bring it on Rosersberg!


Åh! För övrigt vart jag jätte glad när jag insåg att skolan har egen sporthall med bland annat klättervägg! Kommer boka upp mig konstant en kväll i veckan på att klättra.. (Sen får man väl ta sig an ringmuren i Visby eller något ;) )

Tänkte leta fram en kamera och lägga upp lite bilder senare! Ha det så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0