Ensam tjej...

Good evening....

Neh.. Hellu!
Det var en sotare här i onsdags.. Det var väldigt trevligt och jag känner mig väldigt bra förbered inför utbildningen nu när jag fått höra lite om yrket, gjort klart alla matteövningar (Tack till min vän Kalle för Fysik/Kemi/Matematik-bok med div tabeller som jag behövde osv) och har en LIA-plats klar!

Sotaren var från distriktet där jag ska ha min praktik och han berättade att jag kommer bli enda tjejen på firman.. Sen gick ryktet och två andra sotare som kom förbi med ett senare ärende frågade om mig.. (De talade med min syster - jag var inte hemma :( ) Det var trevligt iaf! Jag hoppas att jag kommer trivas och vill stanna!

Jobbar på utseendet på bloggen också.. den ska bli sådär eldstads-hemtrevlig! ^^

Antingen ses vi på taket eller så ser ni mig när jag vinkar åt er där nere!

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

va roligt att du börjat blogga!

2009-01-23 @ 00:57:04
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0