Praktiskt och nyttigt

Jag lyckades äntligen hitta sladden till mobilen så att nu kommer det bilder också! Watch out! Min mobilkamea är en killer! ^^

Efter i måndags tror jag att alla suckade av lättnad.. allt som vi hade stressat oss igenom under förra veckan föll på plats efter den dagen. Bra föreläsningar Johan! Creds till dig!

Sen gick veckan helt sanslöst fort.. Jag repeterar mig lite men det känns som om vi varit på skolan i 2 veckor men fått kunskapsintag för 4 veckor. Onsdag och Torsdag var båda väldigt intressanta dagar.. Vi fick lära oss om olika värmepannor och eldstäder - fram å kika å känna på - nu kan vi allt! :) Mera om värmesystem, ackumulatortankar och hur man räknar med maximalt teoretiskt undertryck i praktiken.. (om det nu går? haha)

Redovisningarna på fredagen tog mycket mera tid än vad alla hade räknat med.. Men det var intressant och kul å så fick vi lära oss att inte messa med grupp 3! ;) men alla han redovisa inom tidsramarna för utsatta lektionstider iaf.. så var veckan över...

va? Redan över? Jasså...

Hoppas alla haft en mysig helg! Själv slutade min med två rosor och 50kr plus! Kan man kalla lyckat!

Take it away mobilkamera!


Fika på fredagseftermiddan på cafe 60! Kawaii!


Jag försökte få med röken men jag var lite seg upp med mobilen!


Skolan från andra våningen i Mästergården


Tak på Mästergården


Det är jag! Jag mäter längden på skorstenen med rep och lod!


Såhär ser det ut när grupp 1 är effektiva! ;)

Kommentarer
Postat av: Bettan

TACK TACK TACK ÄLSKLINGS SYRRAN! DU, gjorde vår dag speciell. Utan dig vet jag inte vad vi gjort. Älskar dig så så så in i bomben mycket!!!



Vem fick du pengar å rosor av???

förresten så är jag din första prenumerant på bloggkoll:)



Kanske ses i veckan???



STORA PUSSAR C hälsar



ÄÄÄÄLLLSSSKKAAARRR DDDIIIG YSTER!!!

2009-02-15 @ 23:43:07
URL: http://elisabetwallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0