Nu börjar det..

Yes! Skorstensfejare.. never met one, but I've heard they're awesome! (Replik stulen från How I met Your Mother)

Äntligen lite riktiga lektioner! ;D

För att sumera lite de sista dagarna förra veckan dåra.. Onsdag:

Besöket på Märstas disktrikt fick det ju inte direkt att klia mindre i folk fingrar! Det verkade vara en riktigt bra arbetsplats och mästaren var trevlig och gav en bra rundtur å en del skrämmande historier om när saker gått snett! Men ingen tycktes sig skrämas ändå.. Själv känner jag att jag hellre blir av med ett lillfinger än bryter bägge benen i ett fall! Kan vara värt att börja parkour bara för att lräa sig hur man ramlar rätt kanske.. Kom ihåg.. handskarna är inte för att vi ska bli mindre skitiga utan för att skydda oss och jag tror han sa att det gick bra att extra-knäcka som jultomte, eller?

Torsdag:
SSRs Ulf Linden, jag ber så hemskt mycket om ursäkt... Hela förra veckan hade jag bara sovit typ 6 timamr per natt och just i torsdags så hade jag nästan bara ätit socker till frukost.. fan jag märkte knappt när ögonen höll på å stängas! Jag har kommit på att luncherna är tillräckligt långa för både mat och powernaps.. å jag vet att de bara ska vara ca 20min men jag tycker att ingen sömn är värd om den är mindre än en timme! Najs som tusan..
Yrkesmatematiken då.. där var det väl väldigt blandat med kunskap kanske man kan säga.. men jag tror nog att tystnaden talar för att de flesta hängde med iaf! Sen måste jag bara ge mig själv lite creds för att jag faktiskt iaf gav en gissning på problemlösningen vi fick till rasten.. Pih for the win! 3,14m längre! ... Jag e bra helt enkelt! Yngst i klassen och bäst på matte - för att citera Andreas (tror jag).

Fredag:
Oj, kort dag! bra jobbat Grupp 2 och tack för all info som ni hade att dela med er av! Johan (Läraren) tyckte att vi i g1 och g2 hade gjort ett jobb över förväntan och om vi håller den här nivån tror jag att vi kommer klara av resterande veckor på skolan galant!

Tack allihopa för en fantastisk första vecka!

De som tänkte göra självstudierna hemma på fredag kanske är intresserade av att ta en öl eller två på lämpligt ställe på torsdag-kväll nu i veckan? Eller vad säger ni? Typ Pub Anchor eller så...

Jag ser fram emot veckan som kommer iaf! Nu ska jag sova så jag slipper göra det på lunchen ^^ Gn!

Kö av matlådor till micron :)

så här ser dt ut på lunchrasterna när folk ska värma sin mat.. Man ställer sin låda sist i kön till vänster ^^Bidrag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0