Lagar, arbetsmiljö och weinerbröd...

Alla glada över självstudiefredagen hoppas jag?

Satt imorse och skrev svar på de sista frågorna.. Gu va irriterad jag blev igår kväll..! Endel saker var så konstigt formulerade så jag förstod inte om det var en ellr två eller tre frågor i en.. eller vadå? Jävlar säger jag bara.. Men efter en pysselkväll, en försvarligmängd alkohol och lite sömn så klarna texterna..

Tips för er som inte är klara än.. gå in på nätet och kolla i lagtexterna där! Det verkar saknas en del svar i papprena vi fick av Christioffer (haha) ändå.. Sök "Lagen om skydd mot olyckor"

Jag har faktiskt hunnit träna idag också.. så nu är jag igång.. upptäckte att trappan var väldigt effektiv att göra step-ups på ^^ Känns som lite tant-träning men ändå :P Hoppas på träningsverk imorgon! Får bli träning varannan dag sen tror jag..

Här följer lite citat från vecka som gått! Hoppas alla har en toppen helg!

Nästa torsdag kör vi öl å biljard vid odenplan! (Tid och mötesplats dyker snart upp på en whiteboard nära dig!)


"Gå inte och pumpa av fel kanal!" - Mathias
Bra tips där.. Kan ju vara bra att testa med lite rök i skorstenarna inne i stan för å se vilken man ska rengöra istället för att pumpa av alla å få sota för att man fejat ner hela husets alla vardagsrum! Eller?

"Öl har dålig verkningsgrad"
Nääääh.... ;)

"Anna har du kattmat med dig?" - Folke
Makrill i tomatsås är gott! ..å jag lagar inte mat...

"Ni kan väl tänka er klockan 8 på morgonen - nybakta weinerbröd - vilken arbetsmiljö!" - Bosse
Oh yes...! Ahmnamnam...

"Det finns faktiskt knicke-dickar som satt sina förbränningsanordningar på hjul - det har förekommit!" - Christoffer
Längtar vi inte alla efter å få träffa på några riktiga nötter snart..? ;)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Me like citat! :D

2009-02-20 @ 18:34:13
Postat av: Bettan

Ni verkar ha det roligt där borta! sov gott syns i morrn! PUSS

2009-02-20 @ 23:35:56
URL: http://elisabetwallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0