Efter yttligare en vecka

Hej-fej! (Kom igen.. lite kul är det.. :P )

Precis klar med inlärningsfrågor för Situation 1. Känns bra att man har studiedisceplinen kvar. Snart ska jag sätta igång med Situation 2 också.. Först lite CSI NY...

För att summera lite veckan som har gått.. jag börjar med slutet..

Det var jätte trevligt att det var så många som följde med ut i torsdags. Efter två försök att hitta något ställe i närheten av centralstation som misslyckades så blev det Axess (Sjätte tunnan) till slut iaf. Verkade lyckat iaf!

Vi kan kalla utekvällen för veckans höjdpunkt. Och så till motsatsen...Veckans tråkigaste del var nog ändå de där häftena med bygg och material -lära. Jag menar (och jag vet att jag repeterar mig) Faktan stämmer nog väldigt bra och så.. Men skriva 1994 och tryckta 2003. De skrevs för 15 år sen - jag var bara 5år gammal då! ;D
Ne men de var lite tröga att hänga med i emellanåt och som Richard sa att häftena var egentligen för 14 timmars inlärning  och vi gjorde det på de få lektionerna som var.. det blev stressigt! Och jag vet inte riktigt hur mycekt någon egentligen minns av det..

Men nu har vi äntligen en Custos! (stavar man så?) Han får framför lite tankar å åsikter från oss alla om det där med häftena tror jag...

För övrigt talade jag och Hanna om hur det skulle vara att göra nya grupper efter första blocket. Är det en bra idé tycker du? Säg til! Eller säg till Custos... Jag tänker iaf ta upp det på Klassrådet när det nu skulle vara.
Alla verkar nöjda med sina grupper och det verkar fungera bra och så men det skulle ju vara trevligt att få jobba tillsammans med fler i klassen innan den här utbildningen är över.. Och tiden är knapp! Det har redan gått 2 veckor.. bara 18 kvar! tänk på det!

Nu ska jag gå till pannrummet frö att ta reda på om vi har ett slutet eller öppet värmesystem här hemma tänkte jag!

Hoppas alla haft en trevlig helg! Vi ses vid lektion imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0