1 månad på jobbet och lite semester

Hej!

Hade nog blivit bra mycket intressantare blogg om jag varit hemma i Spånga lite oftare så jag kunnat skriva.

Iaf...

Jobbet har varit väldigt lugnt i sommartider. Jag har åkt runt på en hel del udda saker också. Som redan första veckan om jag minns rätt åkte jag och Hebbe ut till Fjäderholmarna på total rens. Fint å jobba ute i skärgården å på djurgården och så... som jag också gjort i Juli! ^^ Mycket överitd har det blivit. Bara i Juli har jag jobbat 8 övertider. 5 kvällar och 2 nätter med en dubbel natt bara McDonalds. ..Det finns ett ord som beskriver allt vad har med denna amerikanska hamburgerkedja att göra (också åsikter byggda på erfarenheter från när jag jobbade där) - BAJS! ..Den andra natten var på Östermalms Saluhallar.. inte mycket bättre men där fick vi iaf väldigt god mat! :)
Andra intressanta platser jag har varit på är t.ex. Råcksta Herrgård och Åhlens. Tira de gigantiska flätarna som btjänar imkanalerna! ;D

Here goes.. Bilder från lite sommaräventyr på jobbet!


Älsklingen och jag på övertid på Nasdaq OMX...


Brandskyddskontrollantens kärra.. nåja..


Innerstan någonstans.. jag och Hebbe är påväg upp till fläkten..


Fjäderholmarna


Fjäderholmarna


Fjäderholmarna


Fjäderholmarna


Övertid på Restaurang Mälarterrassen med älsklingen


Östermalmstorg klockan 4 på morgonen.. takperspektiv självklart!


Jag och Theo sotar poljepanna lika större än mitt vardagsrum..
Preem på Gärdet

Diverse schyssta vyer

Trädgård på fik/restaurang på djurgården, minns inte namnet..

Dryg skorsten...


Jag med Hebbes hund Bosse i käet, uppkallad efter Kungsholmens(?) gamla sotarmästare..


Imfläkt på Åhlens, älskling bredvid :)


Takmålning på Råcksta  Herrgård


Kära skorstenfejare dukar upp kräftafton på Apgränd i Visby innerstad, Gotland på semester <3

Kommentarer
Postat av: Bettan

Ahhhh villka fina bilder!!! speciellt den sista :P Gotland för allihop nasta ar tyckert jag! Saknar dig sa mycket! Massa syskon hang nar jag kommer hem visst?:D

2009-08-09 @ 20:23:47
URL: http://elisabetwallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0