Påsklov

Oj, oj.. tungt med studierna under lovet.. att man aldrig får någon ro! ;) Skönt med spontant påsklov.. 6 lediga dagar istället för 4 som det skulle varit från början... De e nice!

Biljarden spårade ur lite i torsdags.. Vart väl några matcher men folk verkade mest vilja supa.. Det ville inte jag - men  alla tjatade så jag gav till sist med mig! ;P Sen är det ju lite skumt det där med va alla rosa shotsen komemr ifrån bara bara poppar upp på bordet framför en när man kommer tillbaks från toalett-besök osv.. Mycket märkligt!

Mitt i helgen och sommarvärme ute.. läste 17.6 grader i skuggan någon gång kring ett-tiden. Så jag tog å åt frukosten på taket!

Glad Påsk!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0